Reklama

Dlaczego bada się opinię publiczną?
Opublikowany przez: Joanna | Tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama | Data: 2018-02-19

Dobrzy specjaliści od marketingu potrafią zadbać nie tylko o jakość oferowanych produktów i usług, ale również uwzględniają preferencje klientów i ogólne trendy w społeczeństwie. Jest to ważne, aby liczyć się z opinią ludzi. Generalnie badania marketingowe zyskują coraz bardziej na popularności. W zasadzie

Zadowoleni klienci kluczem do sukcesu
Opublikowany przez: Grzegorz | Tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama | Data: 2017-10-08

Duża konkurencja na rynku, wymaga od przedsiębiorców podejmowania odpowiednich kroków, by przyciągnąć Klienta do swojej firmy i zwiększyć obroty. Podstawowym zabiegiem podejmowanym przez właścicieli firm, celem pozyskania nowych klientów, jest reklama i odpowiednio zaplanowana cała strategia marketingowa. Pozyskanie Klienta nie jest jednak ostatecznym etapem rozwoju firmy i rywalizacji z konkurencją. Ważne, by zadbać o zadowolenie nowo

Narzędzia do znakowania produktów - grawerka
Opublikowany przez: Dominik | Tagi: marketing, promocja, reklama | Data: 2017-02-24

Znakowanie produktów to bardzo częsta czynność, wykorzystywana przede wszystkim w branży reklamowej. Znakowania dokonuje się na różnego rodzaju przedmiotach - gadżetach reklamowych, narzędziach oraz wielu innych rzeczach. Na przedmiocie najczęściej umieszcza się logotyp firmy - może on być jednokolorowy lub wielokolorowy. W zależności od wybranej technologii znakowania, efekt jest inny. Niektóre techniki dostosowane są do różnego rodzaju materiałów. Nadruk nazywany tampon drukiem wykorzystywany jest przede wszystkim do rzeczy wykonanych z plastiku. Grawer laserowy używany jest do przedmiotów z