Public relations

Dlaczego bada się opinię publiczną?
Opublikowany przez: Joanna | Tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama | Data: 2018-02-19

prostu nam to odpowiada, t zostajemy na dłużej, prawda? Tak, oczywiście wydaje się to logiczne. Opinia publiczna jest badana na okrągło. Ankiety, pytania wywiady - to naturalne. Jako że potencjalni klienci ciągle się zmieniają, przybywają nowi i po to właśnie przeprowadzane są tego typu badania - żeby znać

Zadowoleni klienci kluczem do sukcesu
Opublikowany przez: Grzegorz | Tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama | Data: 2017-10-08

poziom sprzedaży czy analiza składanych reklamacji. Druga metoda związana jest z bezpośrednim kontaktem z kontrahentem. Polega na badaniach jakościowych, do których zaliczają się wywiady grupowe oraz indywidualne pogłębione. Kolejną metodą są tzw. badania ilościowe. Zalicza się do nich wywiady telefoniczne, ankiety, kwestionariusze, zapytania wysyłane drogą mailową. Badanie satysfakcji Klientów często bywa łączone z tzw. mystery