Promocja

Dlaczego bada się opinię publiczną?
Opublikowany przez: Joanna | Tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama | Data: 2018-02-19

temu jakość usług zostanie dostosowana do naszych osobistych preferencji, co jest bardzo dużym udogodnieniem. Badania opinii publicznej, czyli krótko mówiąc nas, sprawdza nas pod kątem przyszłych stałych klientów. I nie jest to w zasadzie nic złego, bo skoro jesteśmy z czegoś zadowoleni, jest to takie jak chcemy, po

Zadowoleni klienci kluczem do sukcesu
Opublikowany przez: Grzegorz | Tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama | Data: 2017-10-08

w ramach tzw. "walki o Klienta". Pozwala na określenie rzeczywistego stosunku kontrahenta do firmy oraz jego subiektywny stopień zadowolenia. Warto pamiętać, że od satysfakcji Klienta zależy, czy będzie dalej z nami współpracował.Istnieją dwa sposoby badania satysfakcji Klientów. Pierwszy, można określić jako audyt wewnętrzny. Polega na sprawdzaniu z poziomu firmy kilku głównych czynników wpływających na udaną współpracę, m. in.

Narzędzia do znakowania produktów - grawerka
Opublikowany przez: Dominik | Tagi: marketing, promocja, reklama | Data: 2017-02-24

metalu lub drewna. W tym artykule skupimy się na grawerowaniu. Maszyny i urządzenia grawerskie Do grawerowania służą takie maszyny jak plotery laserowe - wyjaśnia Karol Brzoska z firmy Grawcom. W zależności od możliwości, są to różnego rodzaju maszyny o zróżnicowanej mocy lasera. W komorze do grawerowania umieszcza się dany przedmiot. Na podstawie pliku z liniami cięcia wypala się na przedmiocie konkretny wzór. Czas grawerowania może wynosić od kilku do kilkunastu sekund, w zależności od rozmiaru i skomplikowania wzoru. Szerokie zastosowanie Ze względu na szerokie wykorzystanie ploterów