Pr

Dlaczego bada się opinię publiczną?
Opublikowany przez: Joanna | Tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama | Data: 2018-02-19

są one dziś już postawą powodzenia firmy. No bo jak tworzyć produkty bez wiedzy, czego oczekują klienci i być może przyszli klienci. Badania rynku to dziś codzienność, robią to prawie wszyscy i to naturalne, że czasem zostaniem poproszeni o odpowiedzenie na kilka pytań. Najlepiej jest to właśnie zrobić, bo dziki

Zadowoleni klienci kluczem do sukcesu
Opublikowany przez: Grzegorz | Tagi: marketing, pr, promocja, public relations, reklama | Data: 2017-10-08

pozyskanego Klienta. Odpowiednia obsługa kontrahenta jest niezbędnym procesem utrzymania zadowalającej współpracy.Firmy podejmują szereg działań mających na celu sprawdzenie zadowolenia kontrahentów ze współpracy i podjęcie ewentualnych interwencji, których celem jest polepszenie relacji. Audyt wewnętrzny bada prawidłowość obsługi pozyskanego Klienta.Badanie satysfakcji Klientów staje się coraz bardziej popularną metodą, stosowaną