Pr

Zadowoleni klienci kluczem do sukcesu
Opublikowany przez: Grzegorz | Tagi: marketing, pr, promocja | Data: 2017-10-08

Audyt wewnętrzny bada prawidłowość obsługi pozyskanego Klienta.Badanie satysfakcji Klientów staje się coraz bardziej popularną metodą, stosowaną w ramach tzw. "walki o Klienta". Pozwala na określenie rzeczywistego stosunku kontrahenta do firmy oraz jego subiektywny stopień zadowolenia. Warto pamiętać, że od satysfakcji Klienta zależy, czy będzie dalej z nami współpracował.Istnieją dwa sposoby badania satysfakcji Klientów. Pierwszy, można określić jako audyt wewnętrzny. Polega na sprawdzaniu z poziomu firmy kilku głównych czynników wpływających na udaną współpracę, m. in. poziom sprzedaży czy analiza składanych reklamacji. Druga metoda związana jest z bezpośrednim kontaktem z kontrahentem. Polega na badaniach